عوارض استخوانی چاقی در کودکان

Https Prod.static9.net.au Media Images Kitchen 2012 11 22 12 00 Fat Kid Need Exercise
Rate this post

دکتر جنیفر ام ویس
من به عنوان یک جراح ارتوپد اطفال با تمرکز بر پزشکی ورزشی در ورزشکاران در حال رشد، دیدگاه منحصر به فردی در مورد تاثیر چاقی بر کودکان دارم. درد در ناحیه لگن، زانو و مچ پا در میان کودکانی که اضافه وزن دارند بیشتر دیده می شود و شرکت در دویدن و ورزش برای این کودکان چالش برانگیزتر است. هنگامی که آنها به خود آسیب می رسانند، بازگشت به فعالیت ممکن است بیشتر طول بکشد و می توانند وارد چرخه تاسف بار کاهش بیشتر فعالیت و افزایش وزن بیشتر شوند.

کودکانی که وزن اضافی دارند، احتمال بیشتری برای مشکلاتی مانند لغزش اپی فیز سر استخوان ران (لغزش از صفحه رشد مفصل ران) و بیماری بلونت (خم شدن ساق پا) دارند. کودکانی که اضافه وزن دارند، در هنگام شکستن استخوان و آسیب به رباط‌ها، احتمال بیشتری برای مواجهه با چالش‌ها و عوارض دارند. جراحی برای کودکان چاق کمتر ایمن است و زمان بهبودی طولانی تر و چالش برانگیزتر است. حتی ساده‌ترین و رایج‌ترین درمان‌هایی که باید ارائه دهیم تحت تأثیر وزن اضافی قرار می‌گیرند: گچ‌گیری برای کودکان دارای اضافه وزن با استخوان‌های شکسته دشوارتر است، و برای کودکان سنگین‌تر به سختی می‌توان از عصا استفاده کرد.

کودکان چاق تر و کودکان چاق بیشتر به بزرگسالان چاق تر و بزرگسالان مبتلا به چاقی تبدیل می شوند. با این مشکلات، دردهای مداوم، آرتریت، کمردرد و تحلیل رفتن، مشکل در انجام عمل جراحی برای استخوان‌های شکسته، و توانایی کمتر برای سالم ماندن و تناسب اندام به وجود می‌آیند.

اعتقاد راسخ من این است که جامعه ارتوپدی اطفال باید در خط مقدم جنبش مبارزه با چاقی در بین کودکان باشد. ما فرصتی منحصر به فرد برای تأثیرگذاری بر بیماران و خانواده های آنها در زمانی از زندگی داریم که تغییر برای این کودکان بسیار امکان پذیر است. من معتقدم که هر بار که یک کودک دارای اضافه وزن در مطب ما دیده می شود، چه به دلیل شکستگی استخوان، درد زانو، داخل پا یا تغییر شکل ساق یا لگن باشد، باید برای رسیدگی به این موضوع وقت بگذاریم. نشان داده شده است که توصیه پزشک احتمال زیادی برای تغییر در رفتار دارد. من فکر می کنم مناسب است که ما از تخصص و زمان گرانبهای خود برای کمک به مقابله با چاقی کودکان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید